Saturday, January 26, 2013

LOTD: Everyday effect

   Here is the Look Of The Day I prepared for today. It's actually the look I had in the past two days, but just got around to posting it today. It's mostly in natural colors, no black eyeliner on the upper lid this time, which is RARE in my case. But instead, I smeared a generous amount of black on the lower lid, to add depth and make it slightly dramatic, also added false lashes in the outer corner of the upper lids, I think that is a tiny trick that is very effective (I like false lashes this way much more than a whole stripe). p.s. I have imperfections on the skin that I rarely get, but I won't bother editing them, it's a beauty blog and I'm not the only one who gets them :P

   Acum, să vă arăt şi Look Of The Day de azi. De fapt am purtat acest machiaj zilele trecute, dar acum am ajuns să fac postarea. Nu e ceva ieşit din comun, am folosit culori naturale şi fără tuş sau creion pe pleoapa mobilă, ceea ce e extrem de rar ]n cazul meu. În schimb, am întins o cantitate generoasă e negru pe pleoapa inferioară pentru a da mai multă intensitate şi dramatism, de asemenea am adăugat gene false în colţurile exterioare ale pleoapelor mobile, mi se pare că e un truc minuscul dar de efect (îmi place să folosesc genele false aşa mult mai mult decât benzi întregi). p.s. De vreo trei zile mi-au apărut nişte imperfecţiuni pe piele, care îmi apar rar din fericire, dar nu mă voi obosi să le editez; la urma urmei e un beauty blog şi nu sunt singura care se confruntă cu asta :P




I must mention this was a special occasion where I made spontaneous decision for two days constantly, I went out for a coffee with my boyfriend one morning and got home about 30 hours later :)) I obviously didn't have any make-up remover or anything with me, and I was AMAZED at how good it still looked after more than 24 hours; after walking in the cold which gives me tears, a party and a night's sleep. I have a product to praise for this, and no, it's not an actual primer...I will list the products used, but won't reveal the one that was responsible for the super-lasting...yet! But in some future reviews.

Trebuie să menţionez faptul că au fost două zile mai speciale, în care am tot luat decizii foarte spontane, am ieşit dimineaţa la o cafea cu prietenul şi m-am întors acasă vreo 30 ore mai târziu :)) Evident, nu am avut demachiant sau nimic de genul la mine, şi am rămas UIMITĂ cât de bine îmi arăta încă machiajul după mai mult de 24 ore; după plimbări pe un ger aproape Siberian de la care îmi lăcrimează ochii, o petrecere şi o noapte de somn. Toate astea se datorează unui produs pe care îl voi ridica în slăvi în curând, şi nu, nu e tocmai un primer... voi lista produsele folosite, însă nu voi dezvălui care este produsul vinovat pentru super-rezistenţă...încă! Dar o voi face curând într-un review.








I took this picture after waking up, after about 24 hours if not more, and that's when it started creasing and the lash glue started to give up. By the way, I must say I payed 5 Ron for that glue on Cupio.ro and I didn't even dream it will last that much, especially under these circumstances:

Am făcut poza după vreo 24 ore dacă nu mai mult, abia atunci a început să mi se adune fardul în pliu şi să cedeze adezivul pentru gene. Apropo, am plătit 5 Ron pentru adeziv pe Cupio.ro şi nici n-am visat că ar putea rezista atât, mai ales în asemenea împrejurări:


 Products I used/ Produsele folosite:



- 180 palette
- Ruby Rose palette
Kkcenterhk lashes 
- SHE concealer in 001 Sand
- Garnier BB Cream in 02 Light
- GOSH Catchy Eyes mascara
- Farmec eyeliner in Black
- Golden Rose matte mono dark brown eyeshadow
- Rimmel London Stay Matte pressed powder in 003 Peach Glow
- Rimmel London All Over Pencil in 008 Faith
- Maybelline New York ColorSensational matte lipstick in 745 Wooden Brown


x


p.s. Don't forget about the giveaway! If you're obsessed with bodycare, relaxing and delightful scents, enter to win something delicious HERE!!! 
*4 MORE HOURS until the winner is announced!*

p.s. Nu uitaţi de giveaway! Dacă sunteţi obsedate de îngrijirea corporală, relaxare şi parfumuri îmbietoare, puteţi participa pentru a câştiga ceva delicios AICI!!!
*Ultimele 4 ore până la anunţarea câştigătoarei!*


s_laura2812@yahoo.com

4 comments:

  1. Ce frumos eeeee , I'm in looove !!!

    ReplyDelete
  2. Da bine machiajul. Asa ca idee dar si pe ochii tai. Cam asa puneam si eu culorile inainte pe pleoape. Pana cand m-am facut mai comoda si scap cu un bej mat pe pleoapa si un fel de cafeniu in pliu, de pe la jumate inspre exterior. Parca nu mai am chef asa de pus ceva si pe genele inferioare. In genere ma irit cand ma demachiez de prea multe. Si asa imi innegresc discheta de la cat de pigmentat e rimelul.
    Oricum un smokey mai mult cu maro va ramane mereu preferatul meu. Cu mult peste cel clasic cu negru.

    Multumesc de vizita, abonare si comment.Apreciez!

    ()__() pupici si imbratisari
    (> – <)
    ( u u ) Andreea @ www.blograndeea.blogspot.ro

    ReplyDelete