Sunday, September 29, 2013

Review: CUICU Flashing Diamond Eyeshadows

A while ago, I received a few products for testing, from KKCenterHK. Among them, there were these two babies that might not seem like too much at first, but I use them every single time I do my make-up!
Matte browns are a must for me, since I do lots of shading with them, and the bigger the variety, the better! Not only on the eyes, but also for face contouring (I actually use brown eyeshadows more than contour kits and such, then I apply bronzer, blush etc).

Cu ceva timp în urmă, am primit nişte produse spre testare, de la KKCenterHK. Şi aceste două minunăţii erau în pachet, poate nu par a fi cine ştie ce la prima vedere, dar le folosesc absolut de fiecare dată când îmi fac machiajul! 
Marourile mate sunt produse care nu îmi pot lipsi deoarece le folosesc mult pentru umbre, şi cu cât am o varietate mai mare din acestea, cu atât mai bine! Nu numai la machiajul ochilor, ci şi la conturarea feţei (chiar folosesc mai multe farduri de ochi maro în acest scop, decât kituri de conturare, apoi aplic bronzer, blush, etc).





<- Nr. 09: primer - no primer ->


<- Nr. 12: primer - no primer ->


My favourite is Nr. 12, since it's a warmer shade, the other one is a tiny bends a tiny bit towards a kaki shade. But I find maximum advantages in both!

Nuanţa mea preferată şi cea mai folosită e Nr. 12, e o nuanţă mai caldă, cealaltă parcă are o foarte uşoară tentă de kaki. Dar mă folosesc la maxim de amândouă! :D

Pros/ Plusuri

- their shades!
- the color payoff is not that intense, thus buildable color (which is a huge advantage in contouring and the risk of getting too much product on your face and having to start all over is almost zero)
- the price, I would pay 4.83$ per eyeshadow

- nuanţele!
- culoarea nu e prea intensă din prima, doar puţin câte puţin ajunge la opacitate (ceea ce e un mare avantaj la conturare şi riscul de a aplica o culoare prea intensă din prima e aproape zero)
- preţul, aş plăti 4.83$ pe un fard 



Cons/ Minusuri

- the shadows are a little bit chalky, so if you want an opaque color on the lids, applied layer after layer, it can look a bit uneven

- fardurile sunt uşor prăfoase, aşa că, dacă vreţi o culoare opacă pe pleoape, aplicând-o în câteva straturi, s-ar putea să iasă cam neuniform

Have you tried any CUICU eyeshadows? What do you think about them?/ Aţi încercat fardurile CUICU? Cum vi se par?


x



*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

2 comments:

  1. nu le-am incercat, dar nici nu as vrea. parca nu arata tocmai cum imi doresc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar nu sunt cele mai bune pe care le-am folosit, dar pentru umbre mi-s foarte ok, chiar daca-s mai prafoase isi fac datoria in cazul ala :))

      Delete