Tuesday, September 24, 2013

Review: Biorigine Shanti Spirit massage oil

   It's been a while once again! I'm behind on some reviews and other posts...once again. Well, let's leave the stories for another time and get to the point. I want to review a product I got from Biorigine, it's this recomforting massage oil with the sweet, fruity essence of Orange, Verbina and Ylang-ylang, that are famous from bringing a moment of joy and stimulating your enthusiasm. 

Now that I have almost finished the bottle, I can say a few words about it.


   Iar a trecut ceva timp! Iar eu iar am rămas în urmă cu nişte review-uri şi alte postări...Eh, hai să lăsăm poveştile pentru altă dată şi să trecem la subiect. Vreau să vă prezint un produs primit de la Biorigine, este vorba despre un ulei de masaj recomfortant, cu esenţe dulci, fructate de Portocale, Verbina şi Ylang-ylang, care îţi stimulează sentimentul de entuziasm, aducând un moment de bucurie...sau mai multe :)

   Acum că aproape am terminat toată sticla de ulei, pot spune câteva cuvinte despre produs.




I used it up mostly together with my boyfriend; in the past months, he's been complaining about back pain, so I spoiled him with massages a few times. I used to ask him the same favour, and plus I've used it once or twice as a body lotion. I liked the way it left the skin, feeling soft and silky. Also has a nice subtle shine on the skin, creates the illusion of healthy, slightly 'tanned' skin. It has a very strong smell though, which at first felt a bit suffocating, then I got used to it.

Cel mai mult l-am folosit împreună cu prietenul meu; în ultimele luni, s-a plâns tot timpul de dureri de spate, aşa că l-am răsfăţat cu câte-un masaj din când în când. I-am cerut câteodată aceeaşi favoare, în plus, am folosit de vreo două ori uleiul şi pe post de loţiune de corp. Îmi plăcea cum lăsa pielea, fină, catifelată. Lasă şi un luciu subtil pe piele, dă impresia pielii sănătoase şi uşor rumenite. Are însă un miros foarte puternic, care la început m-a cam speriat, fiind puţin sufocant, dar m-am obişnuit cu acest miros foarte repede.






Above, you can see the difference between the oily spot and normal dry skin. Has a bit of yellowish glow, makes the skin look alive.

Mai sus puteţi vedea diferenţa dintre porţiunea de piele 'unsă' cu acest ulei şi pielea curată, uscată. Are un luciu gălbui cu care scoate aspectul pielii în evidenţă.


Pros/ Plusuri

- skin absorbes it quickly
- with the components and consistence, it is used easily and has that calming effect
- the amount is ok (considering I received it for testing, otherwise I'd consider the price a bit high)

- intră repede în piele
- datorită componenţilor şi consistenţei, se foloseşte uşor şi are acel efect relaxant
- cantitatea e ok (luând în considerare că am primit produsul spre testare, altfel aş considera că e puţin cam înalt preţul)

Cons/ Minusuri:

- the smell, as I said, was a bit shocking at first, since it's very strong. I got used to it quickly, but maybe for some it can be kind of suffocating
- the price...I probably wouldn't pay around 80 Ron (almost 18 euros)  for a massage oil, even if the product is good. 

- mirosul după cum spuneam, a fost puţin şocant primele dăţi, deoarece e foarte puternic. M-am obişnuit cu el destul de repede, însă pentru alte persoane ar putea fi prea sufocant
- preţul....probabil nu aş plăti în jur de 80 Ron pentru un ulei de masaj, chiar dacă e un produs bun


Would I buy it? At the moment, being in a financial collapse, I wouldn't pay a lot of money for a massage oil. But I do like Biorigine ingredients, and saw some tempting products, I will probably stack up in the future. Meanwhile, I would love to test more of their products! / Aş cumpăra produsul? Momentan, fiind în mijlocul unui colaps financiar, nu aş da prea mulţi bani pe un ulei de masaj.. Dar îmi plac ingredientele Biorigine în general, şi am văzut câteva produse tentante, pe viitor probabil mă voi aproviziona. Între timp, mi-ar plăcea să mai testez vreun produs Biorigine!


x



*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

1 comment:

  1. Vă aştept cu drag la primul meu giveaway: http://damirapetrean.blogspot.ro/2013/09/my-first-giveaway.html :)

    ReplyDelete