Friday, January 24, 2014

Review: Balea Mandarine Shower Cream

   I should have done a post with everything I got or bought lately, but I can't seem to gather the strength to do it, so I will just review some products, starting with the ones I love the most. I went to a DM store during my trip around Hungary, wanted a delicious, but pocket-friendly shower gel. Balea is my first choice when it comes to this, I absolutely love almost all their products that I've tried. Since oranges are my favourites, I found this tangerine shower cream...Mmm! I have a weakness for yummy smells, and this one won my heart right away! It has a strong smell of sweet orange juice :)

   Trebuia să fac o postare cu tot ce am cumpărat şi primit în ultimul timp, dar nu prea păream să-mi pot aduna forţele pentru aşa ceva, aşa că voi face câte-un review cu produsele, începând cu cele pe care le iubesc cel mai mult. Am dat de un magazin DM prin Ungaria, în timpul micii mele excursii de relaxare. Aveam nevoie de un gel de duş delicious, dar blând şi cu buzunarul, fiind chiar în perioada de după sărbători :P Desigur, Balea a fost prima mea opţiune pentru "combinaţia" aceasta,  le ador aproape toate produsele încercate până acum. Din moment ce portocalele sunt fructele mele preferate, am găsit această cremă de duş cu mandarine....Mmmm! Am o slăbiciune pentru aromele delicioase, fructate, fresh, etc. iar mirosul acestui produs m-a cucerit pe loc! Are un miros puternic de suc dulce de portocale :)


Ingredients/ ingrediente:



Pros/ Plusuri

 - the packaging! It's so cute and fresh-looking! 
- THE SMELL! I love it, makes me want to drink this product :D
- cleanses very well, without drying the skin
- the smell lasts for a while after a shower, even underneath a body lotion;
- the price is around 4Ron and a bit (around 1 Euro);

- ambalajul! E aşa de drăguţ şi fresh!
- AROMA! O ador, abia mă pot abţine să nu beau gelul ăsta :D
- curăţă foarte bine fără a usca pielea
- aroma rezistă o vreme pe piele după duş, chiar şi după folosirea unei loţiuni de corp
- preţul era în jur de 4Ron!

No cons from my point of view!/ Eu nu am găsit minusuri!

Any other delicious shower gels you could recommend?/ Aveţi vreun gel de duş bun şi delicios de recomandat?


x


*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

6 comments:

  1. si mie imi plac gelurile Balea :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa am vazut! :D Sunt foarte bune si foarte ieftine, mi le-as lua pe toate :))

      :*

      Delete
  2. Cred ca miroase divin. :D

    Te pup.
    shoeper-women.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. This shower creams looks like it smells really tangy :D I don't think they sell this brand in where I live though...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Here it is also only to be found in certain stores called Drogerie Markt (dm) and I don't have it in my town, so I am in heaven whenever it gets in my way somewhere else, and I an find these marvellous, cheap products! :)

      Delete