Monday, January 27, 2014

Review: Babylove Baby Oil

For a very long time now, I've been replacing my body lotion with baby oil pretty often. I love the fact that it spreads quickly being very fluid, they make the skin really soft and smell nice! It is very pampering :) This baby oil right here is proof that not only expensive products can be good. On the contrary, some 'noname' ones can be even better. I've been using Johnson's baby oil mostly, I really do like it. But I found this one at dm, at half the price (don't remember exactly) and I thought I'd give it a shot. I'm definitely happy I did!!!

De foarte mult timp, îmi înlocuiesc adesea loţiunea de corp cu ulei de bebeluşi. Îmi place faptul că se întinde repede fiind foarte lichid, pielea devine foarte catifelată şi majoritatea miros frumos! Mi se pare un adevărat răsfăţ :) Acest ulei e dovada că nu doar produsele scumpe pot fi bune. Dimpotrivă, unele produse "noname" pot fi chiar mai bune! Cel mai mult foloseam uleiul Johnson's baby, chiar îmi place mult. Dar l-am găsit pe acesta la dm, la jumătatea preţului celuilalt (nu ţin minte chiar cu exactitate cât am plătit) şi m-am gândit să-i acord o şansă. Mă bucur foarte mult că am luat această decizie!!!


Ingredients/ ingrediente:


Pros/ Plusuri

- makes the skin supersoft, very hydrating, and it"s effect lasts very long! If I shower and use it afterwards and don't shower until the next day, I can still feel it the next day, AFTER the shower! So it's fabulous
- the price, as said, I don't remember it exactly, but it was half the price of a more famous brand
- you don't need much of it, so it will last you a long time
- has a slight yellow undertone to it, so it will make your tan pop if you have one
- gives the skin a nice glow and maintains it for a looooong time

- face pielea superfină, e foarte hidratant, şi totuşi îşi menţine efectul un timp foarte lung! De exemplu, dacă fac un duş şi apoi nu mai fac până a doua zi cam la aceeaşi oră, îl simt pe piele şi a doua zi, DUPĂ duş! Deci mi se pare fabulos
- preţul, după cum spuneam, nu mi-l amintesc cu exactitate, dar a costat cam jumătate faţă de o firmă mai cunoscută
- nu ai nevoie de mult produs pentru o aplicare, aşa că te va ţine mult şi bine
- uleiul este puţiiiin-puţin gălbui, scoate în evidenţă şi pielea bronzată
- îi dă pielii o strălucire frumoasă pentru un timp îndelungat

Cons/ Minusuri

- the only minor thing I'd change about this product is the smell; it doesn't smell great, though it doesn't even have much of a smell, but I'd like it to be a bit more scented :)

- singurul lucru minor pe care l-aş schimba la acest produs ar fi mirosul; nu miroase grozav, dar noroc că nu are un miros puternic...mi-ar plăcea să fie mai parfumat :)


Do you use baby oil? If so, which one?/ Voi folosiţi ulei de bebe pentru corp? Dacă da, pe care? 

x




*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

1 comment:

  1. interesant produs,si eu folosesc din cand in cand uleiul Johnson's baby ::X

    ReplyDelete