Sunday, September 22, 2013

NOTD: Caramel Cupcake

   I want to present one of my favourite nail colors discovered this summer. Eventhough I have a more extravagant style, along with black eyeliner and deep shadows, I am a fan of neutral colors...more like, the combination of the two (for example, the famous smokey eyes + nude lips). I'm into more of vamp-like nails, aka black, dark red, dark blue, and so on, but at the same time, I also go neutral sometimes. I've worn this polish a few times in the past months and I still keep coming back to it! I am talking about Rimmel London 60 Seconds, nr. 500 Caramel Cupcake:

   Vreau să vă prezint una dintre ojele mele preferate, pe care am descoperit-o vara asta. Chiar dacă am un stil puţin mai extravagant, ochii bine definiţi cu negru şi umbre adânci, sunt un fan înfocat a culorilor neutre...mai bine zis, combinaţia celor două. Deşi se poate spune că sunt în opoziţie, se completează perfect într-un look (de ex faimosul look ochi smokey + buze nude). Îmi plac mai mult unghiile de "vampă", negre, roşu închis, albastru închis, etc. dar în acelaşi timp mai aleg şi o culoare neutră câteodată. Am purtat oja asta deja de câteva ori lunile trecute şi mă tot întorc la ea! Este vorba de gama 60 Seconds Rimmel London, nr. 500 Caramel Cupcake:





Did you like this color? What do you think about Rimmel 60 Seconds line? 

Vă place culoarea? Ce părere aveţi despre gama Rimmel 60 Seconds? 

x




*Note! Reviews contain my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

2 comments:

  1. Iubesc nuanta asta :D O port acum pe unghii :D

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu! :)) multe multe nuante din gama asta de fapt! :)

      Delete