Saturday, February 16, 2013

Review: Blanchette Natural Care 2-phase Eye Make-up Remover

Phew, long title! Got this product in Kaufland after reading a positive review about it on a blog (couldn't tell which blog it was exactly!). I wanted a reasonable size product, a good price. Used to love the 2-phase one by Farmec but haven't seen it anywhere for a while, also the Gerovital make-up remover, but I wanted to try something new. This one is pretty big, I also like the quality and the price was ok - around 8Ron.

Ce titlu lung! Am cumpărat acest produs din Kaufland după ce am citit un review pozitiv pe un blog (nu mai ţin minte pe care blog :( ). Vroiam un demachiant de ochi de care să mă ţină o vreme şi să aibă un preţ bun, îmi plăcea enorm demachiantul bifazic de la Farmec însă de ceva timp nu l-am mai văzut nicăieri, mi-a plăcut şi cel de la Gerovital, dar vroiam să încerc unul nou. Îmi place calitatea cât şi cantitatea, mai ales pentru preţul de aprox. 8Ron.





Pros/ plusuri:

- cleans the eye area fast and effectively
- leaves a light oily coat but that is not a problem and it disappears fast
- leaves the skin soft
- didn't experience any irritation, not even when cleaning the waterline
- the two parts mix fast while shaking before use, and they stay that way for a bit, giving you enough time to dose
- the smell is nice, not strong at all
- the dosing method is good, giving you the possibility of using the perfect amount;

- curăţă zona ochilor rapid şi eficient
- lasă o uşoară peliculă uleioasă pe piele, deloc deranjantă, care dispare repede
- lasă pielea curată şi catifelată
- nu m-a iritat, nici când îl foloseam pe waterline
- cele 2 părţi se amestecă repede când se agită produsul şi rămâne aşa suficient timp pentru folosire
- mirosul este plăcut, nicidecum puternic
- modul de dozare mi se pare foarte bun, cu ajutorul micuţului orificiu se poate aplica exact cantitatea perfectă;

Cons/ minusuri:

- haven't found any!/ nu am găsit nimic care să-mi displacă!

Yes, I would buy it again, if I can't find the one by Farmec, which is my fav!/ Da, l-aş recumpăra, mai ales dacă tot nu-l găsesc pe cel de la farmec, preferatul meu!

x



*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

2 comments:

  1. L-am avut si eu dar plangeam mereu cand ma demachiam,asa ca am renuntat la el

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa :( eu cred ca pana acum nu am avut problema asta cu nici un demachiant de ochi daca ma gandesc mai bine, dar nici n-as vrea :))

      Delete