Thursday, February 14, 2013

Review: Balea Cleansing Gel with Lotus

Here's one of my life-saving products, especially when the skin tends to get oily. It's meant for normal to mixed skintypes, I have mixed (sometimes even oily, depending on the time of the month) and even so it dries it pretty much. Thus, I don't use it everyday, that would cause too much dryness I think, and when I do use it, I use moisturizer or a mask immediately afterwards. However, it saves my life in the sensitive time of the month, when I get loads of impurities and I tend to break out, and besides that, once in a few days.

Vă prezint un produs care mă salvează de fiecare dată când are pielea se mai îngraşă. Acest gel e pentru ten normal şi mixt, eu am tenul mixt (câteodată gras chiar, depinde de perioada lunii) şi chiar şi aşa îl cam usucă. Aşadar nu-l folosesc în fiecare zi, deoarece cred că mi-ar usca prea tare pielea, iar când îl folosesc, aplic cremă sau o mască imediat după. Însă mă salvează în perioada delicată a lunii, când mă umplu de impurităţi şi îmi mai ies şi coşuri. În afară de această perioadă, mă spăl cu acest gel cam o dată la câteva zile.


Ingredients:


Pros/ plusuri:

- the effect of profound cleanliness, it even removes make-up leftovers
- the smell, which is fresh and not at all strong
- mattifying and pore diminishing effect
- you only need a drop of product for the whole face
- if it gets around the eye area, it doesn't irritate the eyes;

- efectul de curăţare profundă, îndepărtează inclusiv ultimele urme de machiaj de pe ten
- mirosul, care este proaspăt şi deloc puternic
- efectul de matifiere şi de diminuare a porilor
- nu este nevoie decât de un strop de produs pentru întreaga faţă
- dacă ajunge în zona ochilor, nu-i irită pe aceştia;

Cons/ minusuri:

- the fact that it can cause excessive dryness if used too often and without moisturizing immediately;

- faptul că poate usca pielea în exces dacă este folosit prea des şi fără hidtratare;

Would I buy it again? Yes, especially considering the ballance between the price and quality. I don't remember the price exactly but Balea products are always pretty cheap as we know. It is fast and efficient when my skin looses control./ L-aş recumpăra? Da, mai ales pentru raportul calitate-preţ. Nu mai ţin minte preţul exact, dar după cum se ştie, produsele Balea nu sunt deloc scumpe. În plus, e o metodă rapidă şi eficientă când tenul scapă de sub control.

x



*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

3 comments:

  1. uite, eu am tenul uscat, deshidratat, dar tot imi place acest produs. e adevarat ca nici eu nu-l folosesc zilnic, dar uneori tenul meu striga disperat dupa el :). curata foarte bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar, de asta imi place mult si imi pare rau ca nu-l pot folosi zilnic, in mod ciudat imi apar faramite de piele uscata si pe zonele cele mai uleioase, daca nu hidratez imediat...dar asta se rezolva :P

      Delete
  2. O sa il iau si eu in considerare pe viitor, cand mi se termina gelul de curatare de la Farmec :* Sunt bune produsele Balea:)

    ReplyDelete