Wednesday, February 27, 2013

Hottie Of The Week: Evan Rachel Wood

Evan Rachel Wood is an American actress and singer. I like her a lot and her movies as well, her looks too. Though I prefer women to be more curvy, her style is awesome and versatile. She went through lots of changes regarding looks: which version do you like most? I prefer red and brunette!

Evan Rachel Wood e o actriţă şi cântăreaţă din America. Îmi place mult de ea şi filmele în care am văzut-o, deşi îmi plac femeile cu forme puţin mai rotunde, stilul ei e fain şi versatil. A trecut prin multe schimbări de look de-a lungul anilor: cum vă place mai mult? Eu o prefer în variantele roşcată şi brunetă.















x


s_laura2812@yahoo.com

3 comments:

  1. Este intr-adevar o frumusete!
    Eu o prefer roscata. :)

    ReplyDelete
  2. She's gorgeous. Love her red hair the best. x

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ReplyDelete