Monday, January 21, 2013

Review: Farmec Moisturizing Shiny Body Lotion

   First of all, I'd like to let everyone know about a small change in my blog: I'll write each post in two languages, English and Romanian, since many of my fellow bloggers that I follow/ interact with have either Romanian blogs, or in both languages. And I suppose those that have their blogs only in Romanian also find it more comfortable to read others in their language, so after getting this suggestion from some girls, I will do my best to grant their wish. My only reason for hesitation was that it will make the posts too long, but we'll see! And now, onto today's review!

   În primul rând, aş dori să anunţ o mică schimbare pe blog: de acum încolo, voi scrie fiecare postare în două limbi, română şi engleză. Deşi nu prea aş vrea să mă limitez la limba română ca să înţeleagă toată lumea, am văzut că majoritatea bloggeriţelor din Ro cu care ţin legătura au blogul pe limba română sau şi-şi, aşa m-am gândit că probabil preferă să şi citească postările altora pe limba nativă. După câteva sugestii m-am gândit să-i dau bătaie, deşi ezitam din cauză că poate vor fi prea lungi postările. Dar mai vedem, acum să trecem la review-ul de astăzi!

This is a product I fell very in love with, very quickly. I bought it a bit more than a week ago at a mall (I must specify the fact that I pretty much dislike malls most of the time), but in this country at least, you can find this product anywhere really. It is the Moisturizing Shiny Body Lotion by Farmec. Since I am in love with the scent and benefits of coffee, I was tempted as soon as I saw the coffee beans on the packaging. My only disappointment about this product is that it doesn't smell like coffee at all, but simply like olive oil which is good as well, just that I would pick coffee anytime :D. 

      Voi scrie despre un produs de care m-am îndrăgostit iremediabil şi foarte repede. L-am cumpărat dintr-un mall pentru că aşa s-a nimerit (ţin să specific că nu prea îmi plac mall-urile mai deloc), însă cum bine ştim, aceste produse se găsesc cam peste tot prin România. Este vorba de loţiunea hidratantă cu efect de strălucire cu măsline şi cafea de la Farmec. Cum sunt înnebunită după mirosul şi beneficiile cafelei (şi gustul, dar în acest caz nu se aplică :P), în momentul în care am văzut boabele de cafea pe ambalaj, m-am lăsat imediat pradă tentaţiei, mai ales fiind mulţumită până acum de această firmă. Singura mea dezamăgire este că nu miroase a cafea, cum mă aşteptam, ci a ulei de măsline, care, cu toate că-mi place, aş alege cafeaua oricând :D.



Other details and ingredients/ alte detalii şi ingrediente:



Swatch:



Pros/ Plusuri

- feels and looks awesome; it is quickly absorbed once applied, doesn't leave the skin feeling sticky or oily, yet it feels smooth and moisturized, and that lasts for a LONG time; I apply it after shower and even when 24 hours pass before the next shower, the skin is still well-fed and shiny
- instead of having very obvious glitter particles like many shiny body lotions which make you look like a disco-ball, this one just gives a healthy, subtle goldish sheen, VERY PRETTY - I think it is more than perfect for adding a delicious extra to tanned skin!
- the smell...eventhough it doesn't smell like coffee, as I first expected, the discrete olive oil smell is pleasing enough
- the price; it costed me 11 Ron, for 200 ml 
- the consistency is creamy, yet pretty fluid, so you must be careful not to apply too much at once; it is kind of like a body oil or oil based body lotion.

- arată şi se simte minunat; după aplicare intră foarte repede în piele, nu lasă o peliculă uleioasă sau lipicioasă, ci pielea se simte catifelată şi hidratată pentru MULT timp; eu îl aplic după duş şi chiar şi când se întâmplă să treacă 24 ore până la următorul duş şi mă schimb de câteva ori între timp, încă se simte foarte bine efectul de hrănire şi pielea străluceşte în continuare la fel ca după aplicare
- în loc să conţină particule "agresive" şi evidente de sclipici ca multe loţiuni de corp ce promit strălucire, aceasta conferă un luciu sănătos, de un auriu subtil - sunt de părere că este un produs mai mult decât perfect pentru a da un plus pielii bronzate!
- mirosul...deşi nu miroase a cafea cum mă aşteptam, aroma discretă de ulei de măsline e destul de mulţumitoare
- preţul; m-a costat 11 Ron, pentru 200 ml 
- consistenţa, care e cremoasă, totuşi puţin fluidă ceea ce face întinderea mai uşoară, dar există riscul de a aplica mai mult decât vrei deodată; e ceva gen ulei de corp sau loţiune pe bază de ulei.


Cons/ Minusuri:

- none/ nimic!


Would I buy it again? YES! No doubt that from now on, this product will always be a vital part of my arsenal.

Dacă aş recumpăra acest produs? DA! Fără îndoială, de acum încolo acest produs va fi o parte vitală în arsenalul meu.

x


p.s. Don't forget about the giveaway! If you're obsessed with bodycare, relaxing and delightful scents, enter to win something delicious HERE!!!

p.s. Nu uitaţi de giveaway! Dacă sunteţi obsedate de îngrijirea corporală, relaxare şi parfumuri îmbietoare, puteţi participa pentru a câştiga ceva delicios AICI!!!


*Note! Reviews contain my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

2 comments:

  1. Suna foarte bine!
    Pe mie m-ai convins!
    Este genul de lotiune pe gustul meu, am s-o caut si eu, sper sa o gasesc. Ar trebui sa imi fac o lista cu produsele pe care le doresc, sa nu uit.
    Te-am pupat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nici nu vazusem ca e stralucitoare lotiunea decat cand am ajuns acasa. Ma speriasem un pic prima data insa m-a cucerit in secunda urmatoare cand am incercat-o pe mana! Merita, eu o iubesc mult si mai ales la pretul asta... :D
      :*

      Delete