Thursday, January 31, 2013

Review: Balea Creme Peeling with Aloe Vera

   Lately, I've discovered some face care products I love, and also formed a routine on how to use them, depending on the needs of my skin, which can range a lot according to the time of the month, as well as other factors. I'd like to start with this lovely peeling cream with Aloe Vera by Balea. As you might already know, I love Balea products overall (well Drogerie Markt stores) but who doesn't?! 

   În ultimul timp am descoperit câteva produse pentru îngrijirea feţei, pe care le iubesc. Le-am luat aproape pe toate deodată şi mi-am şi format o rutină cu ele. Când şi cum să le folosesc, în funcţie de nevoile pielii care depind mult şi de perioada lunii, pe lângă alţi factori. Voi începe seria de review ale acestor produse cu crema exfoliantă cu Aloe Vera de la Balea. După cum poate ştiţi deja, în principiu iubesc produsele Balea (şi magazinele Drogerie Markt în general) dar sincer, cine nu le iubeşte?!



I very much like this product, use it once in 2 or 3 days or so, since we all know how important it is to have the dead skin cells gone, obtaining a better blood circulation at the same time. It is applied over damp skin and rinsed after massaging for a little while (1-2 minutes in my case).

Îmi place mult de tot acest produs, eu îl folosesc cam o data la 2-3 zile. Se ştie cât e de importantă eliminarea celulelor moarte, îmbunătăţind în acelaşi timp circulaţia sanguină. Se aplică pe pielea umedă şi se clăteşte cu apă călduţă după un masaj (de vreo 1-2 minute, în cazul meu).

Ingredients:


Pros/ plusuri:

- consistency; it's a thick paste, with soft gentle particles; doesn't aggres the skin like some scrubs
- the smell; no strong or weird perfumes, simply smells like aloe
- lasting effect of soft silky skin

- consistenţa; e o pastă groasă, cu particule abrazive delicate; nu agresează pielea aşa cum fac multe scruburi
- mirosul; nu are miros puternic sau parfumat dubios, miroase simplu a aloe
- efecte de durată de piele catifelată

Cons/ minusuri:

- nothing!/ nimic!

Would I buy it again? YES, and I will. It lasts a lot too, since you only need a tiny bit for a peeling./ L-aş recumpăra? DA, şi voi face asta când termin acest tub, care mă va ţine mult şi bine, este nevoie de foarte puţin produs pentru un peeling.

x



*Note! Reviews are based on my personal honest opinion about the product. 




s_laura2812@yahoo.com

No comments:

Post a Comment