Wednesday, January 23, 2013

Hottie Of The Week: Dita Von Teese

   Eventhough I am sloppy with this category of posts, this week I will give myself the honor of bringing one of the VERY few (famous) women I truly appreciate and consider perfect in every way. Whenever I see her, I cannot for the life of me understand how celebrities like Nicki Minaj for example and other kitsch balloons can be considered beauty/ fashion icons...but this is my personal opinion, I have no intention to diss anyone. I consider her an example on many levels; style, brain, charm, and even in her nudes and naughty postures, she never gives any hints of vulgarity. Intstead, she's pleasant and sensual. That's right, I'm talking about Dita Von Teese, burlesque dancer, model, costume designer and actress, also ex wife of shockrocker Marilyn Manson. This post will be a long one, since I couldn't simply choose only a small number of her lovely pictures.

   Deşi frecvenţa cu care am postat în rubrica asta lasă de dorit în ultimul hal, săptămâna asta îmi acord onoarea de a o 'aduce' pe blog pe una dintre FOARTE puţinele femei (celebre) pe care le apreciez cu adevărat şi o consider perfectă din toate punctele de vedere. Când o văd pe ea, nu pot nicicum să-mi dau seama cum unele vedete ca Nicki Minaj de exemplu şi alte baloane kitsch pot fi luate drept exemple de urmat în frumuseţe/ modă....dar asta e părerea mea personală, nu intenţionez să mă leg de nimeni. În schimb, combinaţia de stil, creier, şarm etc. mă face să o consider pe ea una dintre cele mai frumoase, elegante, senzuale şi plăcute femei. Nici chiar în posturile îndrăzneţe sau nuduri nu dă senzaţia de vulgaritate, dimpotrivă. Aşa este, e vorba de Dita Von Teese, dansatoare burlesque, model, designer şi actriţă, respectiv fosta soţie al rockstarului Marilyn Manson. Această postare va fi puţin mai lunguţă, nu am reuţit nicicum să aleg doar câteva dintre pozele ei minunate.









Hope you enjoyed this post! Who do you think should be next week's 'hottie'?

x


p.s. Don't forget about the giveaway! If you're obsessed with bodycare, relaxing and delightful scents, enter to win something delicious HERE!!!

p.s. Nu uitaţi de giveaway! Dacă sunteţi obsedate de îngrijirea corporală, relaxare şi parfumuri îmbietoare, puteţi participa pentru a câştiga ceva delicios AICI!!!


s_laura2812@yahoo.com

1 comment: